Lincona palielina apgrozījumu par 25% pateicoties Telema VMI

Jaunumi

Lincona, viena no lielāko Igaunijas grīdas segumu piegādātāja, valdes loceklis Svens Erslings stāsta, kā Telema pakalpojumu izmantošana ir palielinājusi viņu pārdošanas apjomu.

Lincona dibināts 1992. gadā un šajā laikā ir kļuvis par vieno no lielākajiem grīdas segumu piegādātājiem Igaunijā. Lincona aug gadu no gada un piedāvā gandrīz visus grīdas segumu tipus. Lielākais produktu sortiments un pārdošanas apjoms tirgū liek uzņēmumam strādāt ar augošu precizitāti visos procesos, tādēļ pirms septiņiem gadiem uzņēmums vērsās pie Telema.

Kādēļ Lincona izlēma izmantot Telema pakalpojumus?

Šobrīd Lincona aktīvi izmanto trīs Telema pakalpojumus: Telema EDI Supplier, Telema MMT un Telema VMI. Šie pakalpojumi ļauj uzņēmumam pilnveidot piegādes ķēdes procesus, padarot tos precīzākus un caurspīdīgākus. Cilvēka iesaiste datu ievadē var radīt kļūdas, kā arī kopumā mēdz būt neefektīva. Telema pakalpojumi ir uzlabojuši Lincona procesus, samazinot kļūdu apjomu, kas, savukārt, ir samazinājis nepieciešamību veikt labojumus. “Analizējot sadarbību ar Bauhof, atklājām, ka ar Telema VMI (Vendor Managed Inventory) palīdzību spējām palielināt apgrozījumu par 25%,” saka Erslings. “Tagad mēs katru dienu saņemam veikalu pārdošanas un noliktavu atlikumu atskaites caur EDI un šī informācija, kombinējot ar biežākām piegādēm, uzlabo produktu pieejamību. Rezultāti kļuva redzami jau pirmajos četros mēnešos!”

Kam būtu jāizmanto Telema pakalpojumi?

Erslings ir pārliecināts, ka Telema ir piemēroti jebkuram tirdzniecības uzņēmumam, – gan piegādātājiem, gan mazumtirgotājiem. “Tirgus situācijā, kur ir vairāk darba, nekā darbinieki, uzņēmumam nevajadzētu izniekot laiku ar procesiem, kas varētu tikt automatizēti, it īpaši valstī, kas lepojas kā digitālās pasaules priekšgājēja.” Lincona darbinieki sniedza pozitīvu atgriezenisko saiti un minēja, ka nesaskārās ar grūtībām, kas ir reta parādība, sākot ieviest jaunas lietas. Telema viennozīmīgi ir palīdzējuši Lncona uzlabot biznesa procesus. Šie ir iemesli, kādēļ Lincona saka priekšā: “Nevilcinieties pārāk ilgi!”

Telema VMI 

Vendor Managed Inventory (VMI) ir noliktavas atjaunošanas stratēģija, kur mazumtirgotāji nevis sūta pasūtījumus, bet dalās ar ikdienas pārdošanas informāciju (POS atskaitēm) elektroniski ar saviem piegādātājiem. Balstoties uz šiem datiem, piegādātāji pieņem lēmumus, kā atjaunot krājumus veikalu plauktos, un var reaģēt uz netipiskiem pieprasījuma kāpumiem vai kritumiem. VMI palīdz uzlabot produktu pieejamību, samazināt noliktavas atlikumu apjomus un izmaksas, kā rezultātā uzlabot ienākumus un piegādes ķēdes efektivitāti kopumā.

Telema Telema VMI ļauj mazumtirgotājam nodot datus piegādātājam un sniedz vienkāršus rīkus, kā analizēt datus, lali piegādātājs varētu ātri un ērti pieņemt lēmumus par preču atjaunošanu.