Telema NPS indekss 71 – klientu apmierinātība turpina augt

Jaunumi

Telema NPS indekss 71 – klientu apmierinātība turpina augt

Telema klientu apmierinātība pieaug jau astoņus gadus pēc kārtas. Vairāk nekā 1500 respondentu, kas piedalījās 2020. gada NPS aptaujā, mūs novērtējuši ļoti labi, paaugstinot indeksu līdz 71. Saskaņā ar B2B International datiem šis rādītājs ir aptuveni 3 reizes lielāks nekā vidējais rādītājs B2B pakalpojumu uzņēmumiem.

Klientu sniegto atgriezenisko saiti mēs vērtējam ļoti augstu – lai pastāvīgi pilnveidotu uzņēmuma darbību un produktus, mūsu komanda analizē ik katru komentāru. Pateicoties klientu sniegtajiem vērtējumiem, gadu gaitā ir izstrādāti vairāki jauni produkti. Piemēram, Telema eFlow, pirkumu rēķinu automatizācijas rīks. Cits pievienoto vērtību radošs risinājums – produktu datu pārvaldības platforma Telema PDS – tiks laista klajā jau drīzumā, 2021. gadā. Mēs turpinām investēt arī Telema e-dokumentu apmaiņas sistēmas uzticamībā, pateicoties kurai SLA (pakalpojumu līmeņa līgums) 2020. gadā sasniedza 99,9% .

Elektronisko datu apmaiņa (EDI) ir pakalpojums, kurš darbojas uzņēmumu ikdienas procesu fonā – nevainojami un tikpat kā nemanāmi. Reizi gadā Telema lūdz visiem lietotājiem pārdomāt, vai viss darbojas labi. Arī šogad mēs saņēmām daudz pozitīvu atsauksmju:

“Ērti darboties, viss saprotams un atbildes uz jautājumiem saņemu zibenīgi!” Indra Petrovska, MILZU!

“Lielum lielais paldies! Jūs esat labākie!” Dainius Zuokas, Nutricia

“Mūsdienīgs risinājums, kas palīdz būt efektīviem un būtiski samazina roku darbu, atbrīvojot vairāk laika svarīgāku jautājumu risināšanai!”  Anna Pimahhova, Toolmarketing OÜ

“Vienmēr esmu bijis ļoti apmierināts ar Telema pakalpojumiem. Visi pakalpojumi ir viegli saprotami un ērti. Komunikācija notiek ātri, un cilvēki ir ļoti atsaucīgi. ”  Janne Tammsaar, Euroleib AS

“Arvien vairāk mūsu partneru pievienojas Telema, jo tas padara ikdienas darbu ievērojami ātrāku un novērš datu ievades kļūdas, kas reizēm varētu rasties. Ātrākais un labākais risinājums pasūtījumu apstrādei – no sākuma līdz beigām. Paldies!”  Mihkel Pihlak, UNINAKS AS

 

Kas ir NPS?

Vai esat dzirdējuši par NPS aptauju? NPS jeb Net Promoter Score ir metodoloģija, kas apzina klientu apmierinātību, uzdodot tikai divus jautājumus: “Cik liela ir iespēja, ka Jūs ieteiktu Telema kā pakalpojuma sniedzēju savam kolēģim vai biznesa partnerim?” un “Kādēļ?”. Atbildes tiek saņemtas 10 punktu skalā, kur vērtējums 0-6 uzrāda neapmierinātus klientus, 7-8 uzrāda pasīvos klientus, bet tie, kas snieguši vērtējumu 9-10, uzskatāmi par uzņēmumam lojāliem, apmierinātiem klientiem. 

Telema NPS vērtējums uzlabojies ar katru gadu pēdējo astoņu gadu laikā. Šī ikgadējā aptauja mums palīdzējusi labāk izprast mūsu klientu vajadzības un sniegt aizvien labākus pakalpojumus.

 

 

 

 

Picture via Getty Images