Partneru piesaistīšanas labākā prakse: 1. padoms

Partneru piesaistīšanas labākā prakse: 1. padoms

Jūs esat iesākuši elektronisko datu apriti, apmainoties ar pasūtījumiem un pavadzīmēm elektroniski, bet jums īsti vēl nav skaidrs, kāds no tā visa labums? Vairākums uzņēmumu drīz atskārt, ka ieguvums no elektroniskās datu aprites ir atkarīgs no tajā iesaistīto partneru skaita. Un tas ir tikai loģiski – jo lielāks skaits papīra vai PDF- formātā dokumentu tiek aizstāti ar elektroniskiem, jo mazāks sarūk manuālā darba apjoms. Lielākā daļa uzņēmumu pēc neilga laika saprot arī to, ka partneri, kas ir gatavi sūtīt un saņemt e-dokumentus, tāpat vien neparādās. EDI partneru piesaiste var izvērsties par samērā ilgu ceļu.

Labā ziņa tomēr ir tā, ka daudzi šo ceļu jau ir veiksmīgi izstaigājuši un ir gatavi dalīties ar EDI partneru piesaistīšanas padomiem. Šie padomi jums piesaistes ilgajā ceļā noderēs, tāpēc apkoposim tos savā blogā. Šeit jūsu ievērībai 1. padoms.

 

1. padoms: nosakiet gala termiņu un paziņojiet to skaidri (paraugvēstules)

Informējot savus partnerus par elektroniskās datu aprites uzsākšanu, vienmēr nosakiet konkrētu un reālistisku termiņu. Tas ir laiks, līdz kuram jūs sagaidāt, ka partneri būs gatavi apmainīties ar dokumentiem elektroniski. Neaizmirstiet, ka pat tad, ja partneri jau izmanto EDI, viņiem būs vajadzīgs laiks savienojuma konfigurēšanai. Bet ja partneri nekad nebūs saskārušies ar EDI, rēķinieties ar ilgāku laiku un papildus komunikāciju. Tomēr, neatliekat termiņu uz pārāk tālu nākotni, jo pieredzē ir novērojams t.s. studentu sindroms – projekti ar pārāk ilgu termiņu bieži vien netiek uzsākti laicīgi.

 

Šeit ir dažas paraugvēstules, ko sūtīt saviem partneriem:

Pircēja vēstule piegādātājiem
Piegādātāja vēstule pircējiem

Turpiniet sekot partneru piesaistes padomiem!