Partneru pievienošana

Partneru pievienošana ir nepieciešama pilnvērtīgai elektronisko dokumentu apmaiņai (EDI) un laika un naudas ietaupījumam tirdzniecības procesos.

EDI partneru pievienošana (onboarding)

Vienošanās ar sadarbības partneriem par e-dokumentu apmaiņu ir pats būtiskākais EDI projekta posms.

Lielākais EDI ieguvums ir dokumentu apstrādes laika samazinājums. Atkarībā no dokumenta garuma, jūs un partneri ietaupāt vidēji 10 līdz 30 minūtes par katru vienību – nav jāpārraksta dati no e-pasta vai PDF uz noliktavas programmu, nav nepieciešama dokumentu salīdzināšana, kļūdu labošana un daudzi citi darbi.

Jo plašāks ir jūsu e-dokumentu apmaiņas partneru loks, jo vairāk iegūstat no EDI. Tādēļ jums pastāvīgi jāstrādā pie partneru pieslēgšanas savam EDI tīklam. Tehniskās iespējas irpriekšnoteikums veiksmīgam EDI projektam. Svarīgākais ir vienoties gan ar esošajiem, gan arī visiem jaunajiem sadarbības partneriem, kā turpmāk apmainīsieties ar dokumentiem. Tātad EDI onboarding jeb partneru pievienošana.

Kā EDI rada vērtību?

Telema landing icon

Ietaupīts LAIKS un NAUDA

EDI glābj no roku darba pasūtījumu un rēķinu apstrādē, piemēram, datu atkārtotas ievadīšanas, dokumentu salīdzināšanas, kļūdu labošanas utt.

Telema landing icon

DROŠI un precīzi

EDI savienojumi ir droši un dokumenti vienmēr ir precīzi, tie nonāk īstajā laikā un pareizajā galamērķī. Rēķini nevar pazust.

Telema landing icon

INTEGRĀCIJA

Saņemiet un nosūtiet dokumentus tieši savā noliktava vai grāmatvedības programmatūrā. Telema EDI moduļi lielākajās uzskaites sistēmās (ERP) ļauj vienkārši, ātri un izdevīgi aktivizēt EDI.