Partneru pievienošana

Partneru pievienošana ir nepieciešama pilnvērtīgai elektronisko dokumentu apmaiņai (EDI) un laika un naudas ietaupījumam tirdzniecības procesos.

EDI partneru pievienošana (onboarding)

Vienošanās ar sadarbības partneriem par e-dokumentu apmaiņu ir pats būtiskākais EDI projekta posms.

Lielākais EDI ieguvums ir laiks, kas vairs nav jātērē dokumentu apstrādei. Atkarībā no dokumenta garuma, jūs un partneri ietaupāt vidēji 10 līdz 30 minūtēm par katru vienību – nav jāpārraksta dati no e-pasta vai PDF uz noliktavas programmu, nav nepieciešama dokumentu salīdzināšana, kļūdu labošana un daudzi citi darbi.

Jo plašāks ir jūsu e-dokumentu apmaiņas partneru loks, jo vairāk darbinieku laika ietaupāt ar EDI. Tādēļ ir vērts regulāri pārskatīt partneru loku un pievienot jaunākos savam EDI tīklam. Tehniskās iespējas ir priekšnoteikums veiksmīgam EDI projektam. Bet svarīgākais ir vienoties gan ar esošajiem, gan arī visiem jaunajiem sadarbības partneriem, ka turpmāk apmainīsieties ar dokumentiem elektroniski. Tātad EDI onboarding jeb partneru pievienošana.

Kādi ir ieguvumi no EDI?

Telema landing icon

Ietaupīts LAIKS un NAUDA

EDI glābj no roku darba pasūtījumu un rēķinu apstrādē, piemēram, datu atkārtotas ievadīšanas, dokumentu salīdzināšanas, kļūdu labošanas utt.

Telema landing icon

DROŠI un precīzi

EDI savienojumi ir droši un dokumenti vienmēr ir precīzi, tie nonāk īstajā laikā un pareizajā galamērķī. Rēķini nevar pazust.

Telema landing icon

INTEGRĀCIJA

Saņemiet un nosūtiet dokumentus tieši savā noliktavā vai grāmatvedības programmatūrā. Telema EDI moduļi lielākajās uzskaites sistēmās (ERP) ļauj aktivizēt elektronisko datu apmaiņu vēl ātrāk un izdevīgāk.