Tegra pieņem Telema EDI, atsaucoties uz klientu vēlmēm

Tegra pieņem Telema EDI, atsaucoties uz klientu vēlmēm

Lietuvā Tegra produktus var atrast gandrīz katrā DIY veikalā, kas uzsver to plašo pieņemšanu un stipru tirgus klātbūtni. Tegra State UAB izstrādā un izplata būvniecības līmes, blīvējumus un montāžas putas. Uzņēmējdarbību sākot Lietuvā, bizness ir paplašinājies no Rietumeiropas līdz Tālajiem Austrumiem.

Biznesa paplašināšanās arvien vairāk pieprasīja automatizācijas un inovācijas integrēšanu, lai saglabātu konkurētspēju un efektivitāti. Tegra izpilddirektors Povilas Staigis skaidro situāciju:

“Lai saprastu Tegra darbības apmēru Baltijā, ņemiet vērā, ka apkalpojam vairāk nekā 500 klientus un nodrošinām piegādes 440 vietās Lietuvā un 240 Latvijā, mēnesī apstrādājot aptuveni 1200 pasūtījumus. Šis ievērojamais apjoms lika mums meklēt risinājumus, kā racionalizēt mūsu darbības un paaugstināt efektivitāti.”

Ņemot vērā apstākļus, Tegras dabiskais rīcības virziens bija meklēt automatizāciju pasūtījumu un rēķinu apmaiņā ar partneriem, lai uzlabotu efektivitāti un precizitāti. Pirms pārejas uz Telema, Tegra sadarbojās ar citu EDI operatoru. Tā laikā Tegras klientu bāze bija mazāka, un iepriekšējais pakalpojumu sniedzējs izrādīja minimālu entuziasmu savu klientu tīkla paplašināšanai. Turklāt Tegras procesi nebija optimāli konfigurēti EDI izmantošanai, kas noveda pie tās potenciālo priekšrocību minimālas realizācijas.

Tādējādi, lai risinātu šīs problēmas un uzlabotu savas operatīvās spējas, Tegra nolēma 2016. gada maijā pieņemt Telema elektronisko dokumentu apmaiņas (EDI) pakalpojumus, lai sazinātos ar saviem partneriem, kas bija nozīmīgs solis uzņēmuma procesu efektivizācijā un izaugsmes veicināšanā. Tegra State UAB izpilddirektors skaidro,

“Mūsu lēmumu sadarboties ar Telema ietekmēja mūsu klienti – lielākā daļa ieteica strādāt ar Telema EDI, pamatojoties uz viņu pozitīvo pieredzi. Pašlaik mēnesī apmaināmies ar vairāk nekā 700 tirdzniecības dokumentiem ar VIP klientiem Lietuvā un Latvijā.”

Ieviešot Telema EDI Supplier, Tegra ir uzlabojusi savu pasūtījumu pārvaldību un rēķinu apstrādes spējas. Galvenā priekšrocība, kas kalpo kā pamats citiem ieguvumiem, ir piedāvātā vienkāršība un ērtība. Pateicoties plašai automatizācijai, kas ievērojami samazina manuālo uzdevumu apjomu, Tegra saskaras ar mazāk cilvēciskām kļūdām un ātrāku procesu izpildi. P. Staigis norāda, ka EDI arī pozitīvi ietekmē klientus, kuri novērtē efektivitāti un vides ilgtspēju. Viņš atzīmē,

“Klienti novērtē mūsu centienus vienkāršot viņu iekšējās operācijas, kas noved pie ciešākas sadarbības. Atceļot papīra rēķinus, mēs veicinām viņu vides ilgtspējas iniciatīvas.”

MS Dynamics AX integrāciju ar EDI Tegrai uzraudzīja uzņēmuma IT menedžeris Deniss Senins. Viņš atzīmēja, ka process tika īstenots bez jebkādām sarežģījumiem, kas izceļ pakalpojuma efektivitāti un stabilitāti. Senins komentē,

“Būtiska priekšrocība ir Telema lietotājam draudzīgais tīmekļa pašapkalpošanās portāls, kas nodrošina piekļuvi dokumentu apmaiņas žurnālam, ļauj meklēt potenciālos partnerus, ar kuriem savienoties, un piedāvā ērtu veidu, kā pieprasīt atbalsta centra palīdzību.”

Povilas Staigis pārdomā Tegras nākotnes plānus, balstoties uz viņu veiksmīgo pieredzi ar EDI Lietuvā. Tagad viņi plāno paplašināt EDI integrāciju jaunos tirgos, ieskaitot Vāciju un Skandināvijas valstis. Viņš saka,

“Skatoties tuvā nākotnē, tā kā mums jau ir zināšanas Lietuvā, mēs plānojam EDI integrāciju arī jaunos tirgos – Vācijā un Skandināvijas valstīs. Es ceru, ka Telema spēs palīdzēt mūsu plāniem piepildīties. Uzņēmumiem, kas joprojām meklē veidus, kā automatizēt savus tirdzniecības procesus, es iesaku Telema kā uzticamu partneri.”

Šis stratēģiskais gājiens uzsvēra Tegras ambīcijas racionalizēt operācijas un stiprināt tās klātbūtni Eiropā. Ar EDI un Telema partnerības pierādīto efektivitāti, Tegra ir labi pozicionēta, lai uzlabotu efektivitāti un veicinātu ciešākas sadarbības šajos jaunajos tirgos.

2023. gadā Tegras ieņēmumi sasniedza 17 miljonus eiro. Lietuvas birojā strādā 34 darbinieki, bet Latvijas birojos – 7 darbinieki. Vietējās pārdošanas komandas strādā arī Vācijā, Polijā, Somijā un Ukrainā. Tegra izmanto MS Dynamics AX kā savu noliktavas un finanšu programmatūru. Katru mēnesi, izmantojot Telema EDI Supplier produktu, tiek apmainīti vairāk nekā 700 dokumenti ar mazumtirdzniecības partneriem.