Telema klientu apmierinātības NPS rādītājs uzlabojas 7. gadu pēc kārtas
Dec 17, 2019
Telema klientu apmierinātības rādītāji 7 gadus pēc kārtas ir uzlabojušies. 2019. gada aptaujā piedalījās 1551 dalībnieks, kā rezultātā šogad Telema NPS indekss (Net Promoter Score jeb patērētāju lojalitātes rādītājs) ir 66. Telema veic NPS aptauju kopš 2012. gada, ļaujot sadarbības partneriem paust noderīgu atgriezenisko saiti gan par klientu apkalpošanu, gan produktu izstrādi.
Reizi gadā Telema veic visaptverošu aptauju, kur atgriezenisko saiti var sniegt visiTelema klienti un lietotāji. Šogad apkopojām vairāk kā 1500 pakalpojuma lietotāju atbildes un saņēmām daudz pozitīvu atsauksmju:
“Sistēma darbojas ideāli. Laicīgi tiekam informēti par izmaiņām, ērti pārskatāmi pasūtījumi un rēķini. Liels palīgs ikdienas pasūtījumu pieņemšanā.”
“Darbs ar sistēmu atvieglo ikdienu, viss ir skaidrs uz saprotams. Ļoti apmierina sistēmas darbība, prieks, ka pasūtījumi nav jāvada manuāli. Sistēma ir liels palīgs ikdienas darbiņos.”
“Ļoti ērts un ātrs veids kā sekot līdzi pasūtījumiem un piegādēm.”
Mēs izspēlējām arī loteriju, daži veiksmīgie aptaujas dalībnieki saņēma laimestus, vairojot prieku tumšajās ziemas naktīs.
Kas ir NPS?
Vai esat dzirdējuši par NPS aptaujām? NPS (Net Promoter Score jeb Patērētāju lojalitātes rādītājs) mēra klientu apmierinātību, uzdodot divus jautājumus:
“Vai jūs saviem kolēģiem un paziņām ieteiktu izvēlēties sadarboties ar Telema?” un “Kādēļ?”.
Atbildes apkopo 10 punktu skalā, kur vērtējumu no 0 līdz 6 interpretē kā neapmierinātu klientu, no 7 līdz 8 kā neitrālu jeb pasīvu, savukārt aptaujas dalībnieki, kas atzīmējuši 9 un 10, tiek uzskatīti par lojāliem klientiem un Telema faniem.
Šo septiņu gadu laikā Telema ir izdevies ar katru gadu arvien uzlabot savu NPS rādītāju . Aptauja mums palīdz labāk izprast mūsu klientu vēlmes un uzlabot piedāvātos pakalpojumus.