Telema nodrošina EDI ar LIDL

Telema nodrošina EDI ar LIDL

Lidl ir stabili audzis Baltijas valstīs kopš pirmā veikala atvēršanas Lietuvā 2016. gadā, kam sekoja veikalu atvēršana Latvijā 2021. gadā un Igaunijā 2022. Gadā. Līdz 2024. gadam Lidl pārvalda 75 veikalus Lietuvā, 30 veikalus Latvijā un 14 veikalus Igaunijā. Lidl biznesa modelis ir balstīts uz kvalitatīvu produktu piedāvājumu par pieejamām cenām, kā arī vienkāršu un efektīvu darbību nodrošināšanu.

Viens no veidiem, kā Lidl nodrošina efektivitāti, ir Elektronisko Datu Apmaiņas (EDI) izmantošana komunikācijai ar piegādātājiem. Telema ir Lidl EDI partneris Igaunijā un Baltijas reģionā, palīdzot pārvaldīt datu plūsmu starp Lidl un tā piegādātājiem.

 

Kā EDI uzlabo piegādātāju komunikāciju

Lidl piedāvā vairākas iespējas saviem piegādātājiem saņemt pasūtījumus un nosūtīt rēķinus elektroniski, tostarp Self-EDI portālu. Šī opcija galvenokārt ir piemērota mazākiem piegādātājiem, jo tā prasa manuālu datu ievadi. Tomēr lielākiem piegādātājiem vai tiem, kas vēlas uzlabot efektivitāti, pilnībā automatizēta EDI sistēma ir efektīvāks risinājums.

Automatizējot dokumentu pārsūtīšanu tieši no piegādātāja ERP sistēmas uz Lidl, uzņēmumi var samazināt manuālo darbu, uzlabot apstrādes ātrumu un samazināt kļūdu iespējamību. Telema piedāvā visaptverošu EDI risinājumu, kas nodrošina netraucētu dokumentu apmaiņu ar Lidl, kas rezultējas ar laika un izmaksu ietaupījumiem piegādātājiem.

 

Telema EDI risinājums visā Baltijā

Telema EDI risinājums Lidl nav pieejams tikai Igaunijā, bet arī Latvijā un Lietuvā. Automatizējot dokumentu apmaiņu, Telema palīdz piegādātājiem ietaupīt vērtīgus resursus un vienlaikus nodrošina atbilstību Lidl stingrajiem darbības standartiem. Šis pakalpojums galu galā uzlabo kopējo piegādātāju sadarbības efektivitāti ar Lidl.

Lai iegūtu vairāk informācijas par efektīvas elektroniskās dokumentu apmaiņas nodrošināšanu ar Lidl veikaliem, varat sazināties ar Telema speciālistiem, rakstot uz info@telema.com.