Automātiska datu aprite
Atsakieties no klusajiem telefoniem! Ļaujiet dokumentiem plūst ātri, precīzi un bez izmaiņām. No vienas uzskaites sistēmas uz otru.
Pasūtījumu veikšana*
Izveidojiet pasūtījumu savā uzskaites sistēmā. Telema to pielāgo un nogādā jau Jūsu partnera uzskaites sistēmā.
Pasūtījumu saņemšana*
Pasūtījums automātiski nonāk jūsu partnera uzskaites sistēmā. To var uzreiz apstrādāt, izlaižot manuālu pasūtījumu ievadi sistēmā.
Rēķinu sūtīšana*
Piegādātājs izveido pavadzīmi savā uzskaites sistēmā. Telema to pārveido un nogādā jau jūsu uzskaites sistēmā.
Pavadzīmju saņemšana*
Saņemiet pavadzīmi jau savā uzskaites sistēmā. Nekādas liekas datu ievadīšanas. Preces var nekavējoties izvietot veikala plauktos.
*Varat apmainīties arī ar pavadzīmēm, piegādes saņemšanas apstiprinājumiem un atgriešanas paziņojumiem
EDI – efektīva biznesa priekšnosacījums
Elektroniskā datu aprite samazina kļūdas un ietaupa laiku. Efektivitāte pieaug visos piegādes ķēdes posmos.
Efektīvi
E-rēķini sasniedz uzskaites sistēmu 24/7. Nekādas liekas datu ievadīšanas. Preces var nekavējoties tikt izliktas apgrozījumā veikalu plauktos.
Precīzi
Vairs nekādas manuālas datu ievades. EDI automatizē informācijas plūsmu. Mazāk cilvēka darba nozīmē mazāk kļūdu.
Ātri
Piegādātāji saņem e-dokumentus jau savā uzskaites sistēmā.
Pasūtījumus var izsūtīt ātrāk un jūs saņemat preci laicīgi.
Droši
Mēs glabājam jūsu datus un dokumentus drošībā. Kriptēti datu kanāli, rezerves kopijas, ISO 27001 sertificēti serveri iztur pat banku drošības auditus.
Motivējoši
Iedvesmojiet savu komandu. Atsakoties no manuāla darba ar dokumentiem, jūs viņus izaicināt ar nozīmīgākiem uzdevumiem un iespējām radīt īstu pievienoto vērtību.
Progresīvi
Veidojiet vēl ciešāku sadarbību. Atsakoties no pasūtīšanas pa tālruni vai e-pastu, atliks vairāk laika nozīmīgām biznesa pārrunām.
Pilnīgs pārskats. Ērta vadība.
EDI darbojas aizkulisēs, taču dati ir vienmēr pieejami. Telema Portālā varat apskatīt darījumus un izsekot dokumentu plūsmai.
Ko saka klienti?
Madara Daugule, Tirdzniecības vadītāja
“Ātra komunikācija, atsaucīga komanda - visi jautājumi, sarežģījumi vai problēmas tiek atrisinātas momentā!”
Kristīne Švolmane
“Serviss un komunikācija apmierina. Jo vairāk biznesa partneri pievienotos šai sistēmai – visiem būtu produktīvāka strādāšana. Pats galvenais, e-rēķinu/e-pasūtījumu saņemšana/sūtīšana ļoti palīdz samazināt izmaksas un strādāt efektīvāk.”
Natālija Pušmucāne
“Ļoti viegli stradāt, vienmēr ātri var atrisināt visas problēmas.”
Gatis Ābele
"Kvalitatīvs produkts par saprātīgu cenu.”
Paplašinājumi
EDI Buyer risinājums kļūs vēl jaudīgāks kopā ar šiem paplašinājumiem.
Data Quality - rēķinu datu validācija
Piegādātāji jums sūta rēķinus, kur trūkst datu? Saņemtā informācija par preci nesakrīt ar to, ko pasūtījāt?
Turpmāk saņemiet tikai korektus rēķinus!
Kā? Uzziniet šeit!