Automātiska datu aprite
Atsakieties no klusajiem telefoniem! Ļaujiet dokumentiem plūst ātri, precīzi un bez izmaiņām. No vienas uzskaites sistēmas uz otru.
Pasūtījumu veikšana*
Jūsu klients izveido pasūtījumu savā uzskaites sistēmā. Telema to pielāgo un nogādā jau jūsu uzskaites sistēmā.
Pasūtījumu saņemšana*
Pasūtījums automātiski nonāk jūsu uzskaites sistēmā. To var uzreiz apstrādāt, izlaižot atkārtotu manuālu datu ievadi.
Rēķinu sūtīšana*
Izveidojiet pavadzīmi savā uzskaites sistēmā. Telema to pielāgo un nogādā uz saņēmēja uzskaites sistēmu.
Pavadzīmju saņemšana*
Jūsu partneris saņem pavadzīmi jau savā uzskaites sistēmā. Preces var nekavējoties izvietot veikala plauktos.
*Varat apmainīties arī ar pavadzīmēm, piegādes saņemšanas apstiprinājumiem un atgriešanas paziņojumiem.
EDI – efektīva biznesa priekšnosacījums
Elektroniskā datu aprite samazina kļūdas un ietaupa laiku. Efektivitāte pieaug visos piegādes ķēdes posmos.
Efektīvi
E-pasūtījumi sasniedz uzskaites sistēmu 24/7. Pasūtījumu saņemšana notiek automātiski un neprasa resursus. Jūs varat fokusēties uz ātrāku piegādes organizēšanu.
Precīzi
Vairs nekādas manuālas datu ievades. EDI automatizē informācijas plūsmu. Mazāk cilvēka darba nozīmē mazāk kļūdu.
Ātri
Klienti saņem e-dokumentus jau savā uzskaites sistēmā.
Preces var nekavējoties tikt izliktas veikalu plauktos.
Droši
Mēs glabājam jūsu datus un dokumentus drošībā. Kriptēti datu kanāli, rezerves kopijas, ISO 27001 sertificēti serveri iztur pat banku drošības auditus.
Motivējoši
Iedvesmojiet savu komandu. Atsakoties no manuāla darba ar dokumentiem, jūs viņus izaicināt ar nozīmīgākiem uzdevumiem un iespējām radīt īstu pievienoto vērtību.
Progresīvi
Vienmērīga datu plūsma un efektīvāks piegādes process stabilizēs ilgtermiņa attiecības ar partneriem.
Pilnīgs pārskats. Ērta vadība.
EDI darbojas aizkulisēs, taču dati ir vienmēr pieejami. Telema Portālā varat apskatīt darījumus un izsekot dokumentu plūsmai.
Vai zinājāt? Viena rēķina apstrāde prasa ~30 minūtes.
Aprēķiniet, cik varat ietaupīt ar EDI!
Ko saka klienti?
Jānis Zviedris, Valdes loceklis
“Ļoti ērts un vienkāršs pakalpojums gan pasūtītājam (saņēmējam), gan izpildītājam (nosūtītājam), kas nodrošina ātru un precīzu dokumentu apriti to starpā.”
Elena Renemane, Iepirkumu speciāliste
“Teicama komunikācija gan menedžmenta, gan tehniskā līmenī. Visi jautājumi tiek risināti operatīvi, ar veltītu uzmanību.”
Sigita Bērtiņa
“Elektroniskā datu apmaiņa ir drošāks, izmaksu ziņā ekonomiskāks un pielietojuma ziņā ērtāks saziņas un informācijas apmaiņas veids.”
Ilze Lūkina
“Līdz šim sadarbība ir bijusi ļoti veiksmīga, atsaucība no Jūsu darbiniekiem arī ir ļoti laba. Viss ir viegli saprotams, notiek ātra informācijas aprite. Salīdzinājumā ar citu šādu pakalpojumu sniedzēju, Telema iespējas ir plašākas un efektīvākas.”
Indra Petrovska - Petrēviča
“Ērta vienkārša pasūtījumu saņemšana un arī dokumentu noformēšana, ja tas nepieciešams partnerim.”
Paplašinājumi
EDI Supplier risinājums kļūs vēl jaudīgāks kopā ar šiem paplašinājumiem.
eFactoring
Vai jūs lietojat faktoringa pakalpojumus, lai finansētu savus rēķinus?
Uzlabojiet sadarbību ar savu faktoringa partneri!
Kā? Uzziniet šeit!3PL - Third party logistics
Vai izmantojat piegādes vai noliktavas ārpakalpojumu?
Pievienojiet savu loģistikas partneri EDI.
Kā? Uzziniet šeit!eInvoicing
Strādājat ar publisko sektoru vai jums ir partneri, kas pieprasa e-rēķinus?
Izrakstiet e-rēķinus, kas atbilst vietējiem un Eiropas standartiem neatkarīgi no jūsu partnera atrašanās vietas un pakalpojuma nodrošinātāja.
Kā? Uzziniet šeit!Data Quality - produktu datu validācija un aizvietošana
Saņemat pasūtījumus no novecojušiem produktu katalogiem? Kā būtu strādāt ar jūsu pašu produktu kodiem, pat ja klienti tos nepievieno pasūtījumiem?
Uzlabojiet saņemto dokumentu precizitāti.
Kā? Uzziniet šeit!