Piegādātāja vēstule pircējiem

No Telema EDISupplier pakalpojuma lietotāja pircējam, kas ir Telema klients

 

Labdien / God. partneri / ….!

 

Sākām izmantot Telema elektroniskās datu aprites pakalpojumus, kas palielinās efektivitāti preču pasūtīšanas un pieņemšanas procesā. Sākot ar xx.xx.2018 vēlamies apmainīties ar e-pasūtījumiem un e-rēķiniem caur Telema EDI sistēmu.

 

Lai viss ritētu raiti, lūdzam Jūs spert nākamos soļus:

  • izveidojiet Telema Portālā EDI savienojumus starp jūsu veikaliem un mūsu uzņēmumu;
  • aktivizējiet sava uzņēmuma uzskaites sistēmā pasūtījumu saņemšanu un rēķinu/pavadzīmju izsūtīšanu caur Telema sistēmu;
  • sūtiet turpmāk pasūtījumus tikai elektroniski.

 

Paldies par sadarbību. / Ar cieņu / …

 

No Telema EDISupplier pakalpojuma lietotāja pircējam, kas nav Telema klients

 

Labdien / God. partneri / ….!

 

Sākām izmantot Telema elektroniskās datu aprites pakalpojumus, kas palielinās efektivitāti preču pasūtīšanas un pieņemšanas procesā. Sākot ar xx.xx.2018 vēlamies apmainīties ar e-pasūtījumiem un e-rēķiniem caur Telema EDI sistēmu.

 

EDI jeb elektroniskā datu aprite nodrošina ātru un drošu datu plūsmu no vienas uzskaites sistēmas uz otru. Automātiski uzskaites sistēmā ienākošie pasūtījumi paātrina preču piegādi un samazina kļūdas, kas bieži rodas, ievadot datus manuāli. Jums piestādītie e-rēķini savukārt krasi samazina datu ievadīšanas apjomu Jūsu grāmatvedībā un garantē datu precizitāti.

 

Lai saņemtu pasūtījumus un piestādītu pavadzīmes/rēķinus caur EDI, lūdzu sazinieties ar EDI operatoru. Telema komanda laipni pastāstīs, kā uzsākt elektronisko datu apriti. Lūdzu sūtiet savus jautājumus uz e-pasta adresi telema@telema.com.

 

Paldies par sadarbību. / Ar cieņu / …