2021.gadā Telema sasniegusi vēsturiski augstāko klientu apmierinātības līmeni (Net Promoter Score – NPS)
Telema klientu apmierinātības indekss ir audzis deviņus gadus pēc kārtas. 2021.gadā aptaujā piedalījās 1560 respondenti un tā noslēdzās ar NPS indeksu 72,7. Aptauja sniedz mums vērtīgu atgriezenisko saiti par mūsu klientu atbalsta kvalitāti un sniedz norādes produktu attīstīšanai.
Pēdējo 9 gadu laikā Telema klientu apmierinātība ir tkai augusi. 2021. gada NPS aptaujā mūs atzinīgi novērtēja 1560 respondenti, paaugstinot indeksu līdz 72,7. Saskaņā ar B2B International, B2B tirgū augsts rādītājs ir diapazonā no 65 līdz 70.
Priecājamies, ka mūs uzskata par vienu no nozares līderiem, taču patiesā vislielāko vērtību mums dod saņemtie klientu komentāri. Atsauksmes palīdz mums uzlabot un attīstīt mūsu servisa nodrošināšanas procesus un galvenos produktus.
Pēdējos gados esam izstrādājuši Telema eFlow, iepirkumu rēķinu darba plūsmas automatizācijas rīku, un, pateicoties atsauksmēm, tas tiek nepārtraukti pilnveidots. Šogad, balstoties uz klientu atsauksmēm, tika uzsākta produktu datu pārvaldības platforma Telema PDS.
Telema EDI pakalpojumi darbojas nevainojami, veicinot infomrācijas apriti un automatizējot klientu piegādes ķēdes procesus. Reizi gadā Telema lūdz visus savus lietotājus dalīties pieredzē, sniedzot mums vērtīgas atsauksmes:
“Viens no labākajiem uzņēmumiem Baltijā, kas nodrošina elektronisko dokumentu apriti!” Raimondas Šulinskas, Husqvarna OÜ/Lietuva UAB
“[Uzņēmums] nodrošina sistēmas un produktu piedāvājuma nepārtrauktu uzlabošanu. Ātra un draudzīga problēmu risināšana, saprot klienta valodu (pat ja lietotājs nevar profesionālā valodā izskaidrot lietas būtību).” Guna Berzina, L´Oreal Baltic SIA
“Profesionāla komanda! Risinājumi, kas reāli strādā jūsu uzņēmuma labā!” Relika Aruoja, Realiseerimiskeskus OÜ
“Telema pakalpojumi pieder pie tās pakalpojumu grupas, kur lielisku servisa kvalitāti nosaka, to nepamanāmība.” Holger Krause, Värvifoorum OÜ
“Digitalizācija ir svarīga visās biznesa jomās. Izmantojot Telema risinājumus, mēs varam ietaupīt laiku un, izmantot mazāk (cilvēk-) resursu, būt efektīvāki.” Jaanus Murakas, E-Piim Tootmine AS
Kas ir Klientu apmierinātības indekss (NPS)?
NPS jeb Net Promoter Score ir kvalitātes novērtēšanas metodoloģija, kas apzina klientu apmierinātību, uzdodot tikai divus jautājumus: “Cik liela ir iespēja, ka Jūs ieteiktu Telema kā pakalpojuma sniedzēju savam kolēģim vai biznesa partnerim?” un “Kādēļ?”. Atbildes tiek saņemtas 10 punktu skalā, kur vērtējums 0-6 uzrāda neapmierinātus klientus, 7-8 uzrāda pasīvos klientus, bet tie, kas snieguši vērtējumu 9-10, uzskatāmi par uzņēmumam lojāliem, apmierinātiem klientiem.
Pēdējo deviņu gadu laikā Telema NPS vērtējums ar katru gadu ir uzlabojies. Šī ikgadējā aptauja mums palīdzējusi labāk izprast mūsu klientu vajadzības un sniegt arvien labākus pakalpojumus.