EDI palīdz Finnfoam nodrošināt labāku klientu apkalpošanu

EDI, EDI Supplier klientu stāsti, Jaunumi, Klientu stāsti

EDI palīdz Finnfoam nodrošināt labāku klientu apkalpošanu

Finnfoam ir ievērojams Somijas zīmols, kas specializējas augstas kvalitātes plastmasas siltumizolācijas materiālos būvniecības nozarei. UAB Finnfoam ražo un pārdod Finnfoam produktus 80 klientiem visā Baltijā – Lemora, Kesko Senukai, Makveža, Jungtinis tiekimas, Bikuvos prekyba, Kurši, Optimera un citiem. Lai piegādātu produkciju 350 veikaliem un noliktavām, uzņēmumam mēnesī ir jāapstrādā vairāk nekā 1000 pasūtījumu. Tā kā tas uzliek lielu slogu saviem darbiniekiem, Finnfoam sāka meklēt IT risinājumus, lai automatizētu pārdošanas procesus.

Loģistikas vadītāja Rūta Čaplikienė atminas, kā tas aizsākās :“Tas bija 2018. gads, kad mūsu uzņēmums pirmo reizi dzirdēja par EDI (elektronisko datu apmaiņu). Mēs ar prieku uzzinājām, ka lielākā daļa mūsu klientu jau izmanto EDI. Mēs veicām tirgus izpēti un saņēmām vairākus piedāvājumus no vietējiem EDI pakalpojumu sniedzējiem. Mēs izvēlējāmies Telema par savu partneri dažādu iemeslu dēļ, taču izšķirošais faktors bija Telema tīklā pieejamais partneru skaits. Sadarbību sākām 2019. gada beigās.’’

“Mēs izvēlējāmies Telema par savu partneri dažādu iemeslu dēļ, taču izšķirošais faktors bija Telema tīklā pieejamais partneru skaits.”

Finnfoam izmanto MS Dynamics Navision, ko atbalsta Softera. Finnfoam klientu pasūtījumi tagad tiek viegli importēti viņu noliktavas vadības sistēmā un rēķini tiek izsūtīti tikai ar vienu klikšķi. Pēc dažu problēmu atrisināšanas saistībā ar neatbilstošiem klientu produktu datiem (kodiem, mērvienībām), EDI moduļa ieviešana Navision noritēja raiti.

“Pēc produktu datu problēmas atrisināšanas, sākām izmantot EDI, un tā ieguvumi kļuva ātri pamanāmi. Automatizācija ietaupa mums vismaz 100 stundas manuālas datu ievades darba mēnesī. Tā kā šobrīd esam digitalizējuši aptuveni 40% no kopējā pasūtījumu apjoma, tad var viegli saprast, ka kopējais ietaupījums varētu būt 250 stundas mēnesī. Mūsu uzņēmums noteikti var izmantot šo laiku, lai nodrošinātu labākus pakalpojumus klientiem,” komentē Čaplikienė.

“Automatizācija ietaupa mums vismaz 100 stundas manuālas datu ievades darba mēnesī. Mūsu uzņēmums noteikti var izmantot šo laiku, lai nodrošinātu labākus pakalpojumus klientiem.”

“Attiecībā uz mūsu nākotnes plāniem – mēs turpināsim jaunu klientu piesaisti EDI, lai ar Telema EDI risinājumu ietaupītu vēl vairāk vērtīgo laiku. Mēs arī apsveram iespēju ieviest tādu pašu risinājumu mūsu mātes uzņēmumam Finnfoam OY. Tas ļautu automatizēt arī mūsu iepirkumu procesus piegādes ķēdē,” rezumē Rūta Čaplikienė.

 

Par Finnfoam UAB

1971.gadā Finnfoam OY sāka ražot EPS cauruļu izolāciju. 50 gadu laikā Finnfoam grupa kļuva par vienu no vadošajiem plastmasas siltumizolācijas materiālu ražotājiem. Uzņēmums turpina investēt ražotnēs Somijā, Lietuvā un Spānijā. Finnfoam UAB Lietuvā nodarbina 41 darbinieku, un tā ieņēmumi 2022. gadā bija 40,5 miljoni EUR.

Lasiet vairāk par Telema EDI Supplier vai aprēķiniet, cik daudz jūs varat ietaupīt ar EDI.