Telema ikgadējie klientu apmierinātības pētījumi apstiprina, ka klienti ar plašāku EDI partneru loku ir apmierinātāki, jo gūst lielāku labumu no elektroniskās dokumentu apmaiņas. Tas ir loģiski – ja, uzsākot EDI dokumentu apmaiņu ar vienu partneri, tiek ietaupīts laiks un nauda, tad e-dokumentu apmaiņa ar vairākiem partneriem ietaupīs vēl vairāk laika un vairāk naudas.
Tomēr daudzi vēl aizvien neizmanto elektronisko datu apmaiņu ar visiem biznesa partneriem, ar kuriem tas būtu iespējams. Esam aprēķinājuši, ka vidējais mūsu klientu “EDIfikācijas” līmenis ir zem 50%. Tas nozīmē, ka lielākā daļa dokumentu joprojām tiek piegādāti pa e-pastu vai papīra formātā un tiem nepieciešama manuāla datu ievadīšana.
Galvenie zemā EDIfikācijas līmeņa iemesli ir:
- Informācijas trūkums par to, cik un kuri partneri jau izmanto EDI.
- Iniciatīvas trūkums. Pieradums un aizņemtība ar esošajiem procesiem kavē pieprasīt e-dokumentus no visiem sadarbības partneriem.
- Zināšanu un rīku trūkums mērķtiecīgai partneru pieslēgšanai.
Lai palīdzētu jums pārvarēt šīs problēmas un atvieglotu partneru iekļaušanu EDI tīklā, Telema klientu atbalsta komanda sagatavojusi ērti lietojamas rokasgrāmatas, instrukcijas, un pat vēstuļu paraugus partneriem.
Iniciatīvas ietvaros mūsu speciālisti ir gatavi bez maksas veikt pilna jūsu partneru saraksta analīzi, konsultēt un kopīgi izveidot situācijai piemērotu EDI partneru loka pieslēgšanas plānu.
Kā būtu ar pilnvērtīgu e-dokumentu iespēju izmantošanu?
Pieprasiet mūsu palīdzību, lai paplašinātu savu EDI partneru loku!