No 2020.gada maija Telema nodrošina e-rēķinu operatora pakalpojumus uzskaites sistēmas Merit lietotājiem. Merit, kas ir viena no vadošajām uzskaites sistēmu piegādātājam Igaunijā, grāmatvedības programmatūru izmanto 50 000 uzņēmumu. Šobrīd visiem Merit klientiem ir iespēja nosūtīt un saņemt e-rēķinus izmantojot Telema sistēmu.
Andres Kerts, Merit izpilddirektors skaidro: “Mēs meklējām uzticamāko partneri, kas varētu nodrošināt e-rēķinu pakalpojumus mūsu klientiem. Telema ilgstošais un nevainojamais profesionālais sniegums un 99,9% pakalpojumu pieejamība bija starp būtiskākajiem argumentiem, izvēloties Telema”.
Ja mēs runājam par e-rēķiniem, tad atslēgas punkti ir iespēja konvertēt dokumentus no viena e-rēķinu standarta uz otru un datu kvalitāte. Stabils serviss un operatīvs klientu atbalsts ir būtiska e-rēķinu pakalpojuma sastāvdaļa, jo gala lietotājiem ir grūti saprast dokumentu aprites procesu un kļūdu iemeslus. Telema izpilddirektore Hele Hammere komentē: “Mūsu tehniskā pieredze, kas iegūta, veidojot integrācijas ar vairāk nekā 70 dažādām uzskaites sistēmām, dod mums zināšanas un spējas nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus. Liela apjoma e-dokumentu apstrāde ir Telema ikdiena. Mēs galvenokārt koncentrējamies uz EDI (Elektronisko datu apriti) piegādes ķēdes ietvaros, kur gadā pārsūtām vairāk nekā 18 miljonus dokumentu, kas veido pamatīgu pieredzes bāzi. Mēs priecājamies apkalpot Merit iespaidīgo klientu loku.”