Telema saviem klientiem ir palīdzējusi ietaupīt 100 miljonus eiro
EDI, Jaunumi
Jan 17, 2022
2021. gadā Telema sistēma apstrādāja vairāk nekā 21,5 miljonus EDI dokumentu, kas veido 13% pieaugumu gadā. Uzņēmumi, kas izmanto Telema pakalpojumus, vidēji uz vienu dokumentu ietaupa 30 minūtes. 2021. gadā tas kopā veidoja 10,7 miljonus stundu.
Izvērtējot pagājušā gada statistiku par ikmēneša personāla izmaksām mazumtirdzniecībā, Telema klienti ir ietaupījuši pārsteidzošu summu – 100 miljonus eiro.
2021. gadā tika izveidoti vairāk nekā 6000 jaunu EDI savienojumu. Telema tīklam pievienojās vairāk nekā 200 jaunu dažāda lieluma klientu, tostarp Cēsu Alus, Ilgezeem, Orkla Latvia, Kronospan Riga un Vesper Group
“Mēs priecājamies redzēt, ka arvien vairāk restorānu un mazumtirgotāju apzinās EDI priekšrocības. Piemēram, 2021.gadā Telema EDI tīklam pievienojās Cido Grupa, Hortes, Olainfarm un Madara 93,” saka Hele Hammere, Telema izpilddirektore.
“Vēl viens no 2021. gada Telema ievērojamākajiem notikumiem bija veiksmīga Telema PDS – produktu datu sinhronizācijas risinājuma – ieviešana, kas tirgū tika sen gaidīta.”
Telema PDS jau izmanto Euroleib, Pagaripoisid, Profox, Abestock un daudzi citi piegādātāji Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. 2022. gadā mūsu uzmanības centrā būs nākamo PDS risinājuma versiju izstrāde un arvien vairāk lietotāju integrēšana platformā.
Ar uzņēmējdarbības vienkāršošanu un efektivizēšanu Telema atbalsta savus klientus paplašināt uzņēmējdarbību un nodrošināt ātrākus pakalpojumus. 2022. gadā klientu ietaupījumiem būtu jāsasniedz vismaz 110 miljonus eiro.