Ar katru gadu uzņēmumiem – un tirdzniecības joma te nav izņēmums – saskaņota informācijas un komunikācijas sistēmu darbība kļūst par aizvien kritiskāku uzdevumu.
Tādēļ uz vebināru par EDI (electronic data interchange) aicinām IT nozares uzņēmumu pārstāvjus, kas ikdienā strādā ar ERP sistēmu ieviešanu vai integrāciju.
Šajā nepilnas trīs stundas ilgajā pasākumā uzzināsiet
– Telema tehnoloģiju un produktu jaunumus
– EDI integrācijas projektu labās prakses piemērus un praktiskas rekomendācijas
– par sadarbības iespējām ar Telema elektroniskās datu aprites risinājumu ieviešanā.
Pasākums notiks angļu valodā. Jautājumu un atbilžu sesiju ietvaros iespējama pāreja uz citām Baltijas valstu valodām.
Dienaskārtība (angliski)
9:30 | Welcome – what we talk about when we talk about EDI |
Toomas Veersoo, Telema CTO
|
9:45 | Telema EDI for optimized supply chain info flow |
Ramūnas Tvarijonas, Country Manager, Lithuania
|
10:00 | Certified partners programme and how it works | Valdis Zītars, Sales Director, Latvia |
Q&A | ||
10:30 | Telema for the partner development team: finding technical info, technical standards and integration options |
Aleksei Plotnikov and Juozas Andriuskevicius, Integration Project Leads
|
11:00 | Tips and best practices of EDI integration project management |
Raul Silde, Head of Project Management Department
|
11:30 | Introduction on Product Data Sync |
Maris Parik, Director, Estonia
|
Q&A |
Ja jau tagad zināt jautājumus, ko vēlētos mums uzdot, droši sūtiet, lai sagatavojam izsmeļošas atbildes par jums aktuālajām tēmām!