Ar Telema PDS Euroleib sešas tabulas aizstāj ar vienu

Jaunumi, Klientu stāsti, PDS, PDS klientu stāsti

Ar Telema PDS Euroleib sešas tabulas aizstāj ar vienu

Telema PDS (Product Data Sync) izmantošana ir vienkāršojusi mūsu pārdošanas aktivitātes un palīdz ietaupīt ļoti vērtīgo laiku,” saka Janne Tammsāra, Euroleib AS pārdošanas vadītāja.  

Iepriekš Euroleib produktu datus glabāja dažādās vietās – kaut kas glabājās uzskaites programmatūrā, pārējais – Excel failos. Lai izveidotu piedāvājumu mazumtirdzniecības ķēdēm, produktu dati katru reizi bija jāapvieno, bezgalīgi pārkopējot no vienas tabulas otrā, kas ir nogurdinošs manuāls darbs. 

 

Sešas dažādas tabulas

Nepieciešamība katram produktam uzturēt divas dažādas produktu datu tabulas ievērojami palielināja Euroleib darbinieku slodzi. Recepte, kas tiek ievadīta ar procesu inženiera palīdzību, palīdz pieņemt lēmumus par izejvielu iegādi vai norakstīšanu. Savukārt sastāvdaļu tabulā, kas ir pieejama arī klientam, ir norādīts produkta saturs; pamatojoties uz to, tiek izveidotas kaloriju, alergēnu u.c. tabulas. Informācija par sastāvdaļām ir svarīga arī partneriem un tālākpārdevējiem. 

Piegādātājiem nav noslēpums, ka katrai mazumtirdzniecības ķēdei ir atšķirīgas prasības attiecībā uz informāciju par produktu, tāpēc sešiem dažādiem mazumtirgotājiem nosūtāmā produkta informācija  bija manuāli jāievada sešās dažādās tabulās. Ar to nepārtraukti nodarbojās gan tirdzniecības vadītāja, gan viņa asistente. 

Pastāvīgais preču sortimenta pieaugums palielināja darba apjomu un attiecīgi ar atalgojumu saistītos izdevumus. Ik pa laikam tika veikti arī tā sauktie “tukšie darbi” – tika aizpildītas tirgotāju tabulas, bet prece netika saskaņota. Attiecīgi laiks tika ieguldīts veltīgi. 

 

Ilgtermiņa sadarbība: uztcības pamats 

Pēc Jannes Tammsāres teiktā, uzskaitītās problēmas lika viņiem meklēt risinājumu, kas palīdzētu ietaupīt darba stundas. Šobrīd Baltijas valstīs ir pāris jauni produktu datu pārvaldības risinājumi. Tika izvērtēti un pārbaudīti vairāki no tiem. 

Euroleib secināja, ka produktu dati ar Telema PDS ir viegli papildināmi. Sortimenta un kampaņu piedāvājumu izveidošana kļūtu vienkārša, ieskaitot cenu un produktu informācijas atšķirību atspoguļošanu Igaunijas, Latvijas un Lietuvas mazumtirgotājiem. Telema PDS nodrošina produktu datu pilnīgumu visā produktu dzīves ciklā. Turklāt visa informācija par produktu tiek pārbaudīta un tiek nosūtīta partneriem, izmantojot drošu kanālu.  

“Tā vietā, lai aizpildītu sešas dažādas tabulas, mēs tagad aizpildām tikai vienu un viss. Daži citi risinājumi arī solīja vienkāršus un ērtus produktu datu uzturēšanas procesus, bet tikai ar Telema mums ir bijusi ilgstoša uzticama sadarbība. Tas mums bija pēdējais izšķirošais faktors, izvēloties Telema PDS”, saka Tammsāre. 

Telema PDS šķita piemērots risinājums, kas saziņā ar mazumtirgotājiem nodrošina efektīvu laika pārvaldību. Līdz ar Telema PDS ieviešanu ikdienā, pazuda nepieciešamība kopēt un ielīmēt dažādu informāciju starp datu bāzēm un Excel tabulām. 

 

Nav problēmu, ir tikai risinājumi 

Euroleib tagad izmanto Telema PDS risinājumu, lai pārsūtītu produktu datus un kampaņupiedāvājumus mazumtirgotājiem. Telema PDS samazina kļūdu daudzumu, kas tika pieļautas, manuāli ievadot datus, tas attiecīgi samazina aizkavēšanos un domstarpību apjomu. 

Janne Tammsāra kā vienu no stiprajām pusēm nosauc Telema individuālo pieeju. Ja Euroleib AS komanda identificē idejas, kas varētu uzlabot procesus, viņi ierosinājumus pārsūta Telema darbiniekiem. “Mūsu apsvērumi tiek ņemti vērā. Mūsuprāt, kopējā komunikācijā nav nekādu problēmu – ir tikai risinājumi,” viņa komentē.

 

Ieteikumi citiem 

Lai gan risinājuma ieviešanas fāzē produkta datu ievadīšana Telema PDS vidē bija apjomīgs darbs, tas bija jāveic tikai vienreiz. “Datu ievadīšana nav grūta, bet prasa zināmu laiku, neskaitot regulāro darbu,” turpina Tammsāre. Bet pēc tam, kad dati ir ievadīti, piedāvājumu izveidošana ir ārkārtīgi vienkārša un laika ziņā efektīva. Tas bija galvenais iemesls, kāpēc Euroleib AS nolēma izvēlēties Telema PDS. 

Pateicoties pozitīvajai pieredzei, Janne Tammsāre iesaka Telema PDS risinājumu arī citiem. “Produkta informācijas apmaiņa ir daudz vienkāršāka,” viņa skaidro, piebilstot, ka kļūdu novēršanai tiek ietaupīts milzīgs laiks. Viņa uzskata, ka visi uzņēmumi, kas regulāri veido piedāvājumus lielajām tirdzniecības ķēdēm, piemēram, Rimi, Selver, Coop, Prisma un citiem, ar Telema PDS ietaupītu daudz laika un enerģijas.