Partneru piesaistīšana: 6 soļi, kā paaugstināt EDI vērtību
EDI, Partneru pievienošana
Nov 02, 2022
20 rindu pasūtījuma (vai rēķina) manuāla apstrāde vidēji var ilgt līdz 20 minūtēm. EDI ietaupa 90% no šī laika un novērš iespēju kļūdīties! Telema ļoti koncentrējas uz šīs vērtības sniegšanu saviem klientiem. Jo vairāk jūsu uzņēmums apmainās ar elektroniskajiem dokumentiem, jo lielāks ieguvums. Tāpēc partneru piesaistīšana EDI ir ļoti svarīga.
Dažas pamata lietas, kas uzlabos jūsu EDIfikāciju:
- Iekļaujiet atsauci uz EDI savā pārdošanas/pirkšanas/piegādes līgumā
- Māciet kolēģiem pieprasīt elektroniskos pasūtījumus/rēķinus
- Uzziniet no Telema, ar kādiem partneriem jūs vēl varat izveidot savienojumu
- Iestatiet automātiskas atbildes uz rēķiniem/pasūtījumiem, kas nosūtīti uz e-pastu
- Izmantojiet partneru piesaistīšanas vēstuļu paraugus
- Vienojieties ar partneriem par noteiktu EDI uzsākšanas termiņu
1. Līgumos iekļaujiet atsauci uz EDI
Daži mūsu klientu partneri ir atteikušies pāriet uz EDI, jo tas nav minēts tirdzniecības līgumā. Iekļaujiet atsauci uz EDI kā vēlamo (vai vienīgo) pasūtījumu un rēķinu apmaiņas veidu. Tas kalpos par labu pamatu efektīvai EDI procesa attīstībai. . Iekļaujiet minēto atsauci visos jaunajos līgumos kā arī, papildiniet ar to esošos. Ja tas jums nav pietiekami ātri, veiciet īgumu masveida atjaunināšanu.
2. Māciet kolēģiem pieprasīt EDI
Visiem iesaistītajiem darbiniekiem ir jāzina, kāpēc tiek ieviesta elektroniskā datu apmaiņa, kā tā darbojas un kādi ir ieguvumi. Ir viegli aizmirst dažus kolēģus, it īpaši, ja viņi strādā dažādos veikalos vai noliktavās. Cilvēkiem, kuri ikdienā apstrādā pasūtījumus, rēķinus vai piegādes, ir jāmāca vienkāršoti pastāstīt par EDI jūsu tirdzniecības partneriem. Visu jūsu organizācijas cilvēku atbalsts projektam ir obligāts.
3. Uzziniet no Telema ar kādiem partneriem jūs vēl varat izveidot savienojumu
Viens no galvenajiem uzņēmumu zemā EDIfikācijas līmeņa iemesliem ir neziņa, kuri partneri faktiski izmanto EDI. Telema jums piedāvā veikt bezmaksas klientu saraksta analīzi un ar to saistītas konsultācijas. Pamatojoties uz dažādiem parametriem (vietējais vai starptautiskais partneris, liels vai mazs dokumentu apjoms utt.), jūsu partnerus var segmentēt, lai veiktu nepieciešamos nākamos soļus. Telemai ir liela pieredze partneru piesaistē, kopīgi veidojot klientam atbilstošus partneru piesaistes plānus.
4. Iestatiet automātiskās atbildes uz e-pastiem
Ikvienam, kas sūta jums pasūtījumus vai rēķinus pa e-pastu, atbildiet ar automātisku e-pasta ziņojumu, norādot, ka dokuments jānosūta izmantojot EDI. Dariet to katru reizi, kad dokumenti tiek sūtīti e-pastā. Šādi jūs informējat partnerus par savām EDI prasībām un norādiet uz mērķi, ko vēlaties sasniegt.
5. Izmantojiet partneru piesaistīšanas vēstuļu paraugus
Pamatojoties uz mūsu pieredzi un labo praksi, jūsu ērtībām esam izstrādājuši partneru piesaistīšanas vēstuļu paraugus. Izvēlēties vienu no tiem, pielāgojiet to savai situācijai, un informējiet sadarbības partnerus par EDI.
Vēstulei jābūt skaidrai, īsai un kodolīgai, paskaidrojot, kāpēc jūs pieprasāt EDI un kāds ir EDI uzsākšanas termiņš. Vēstulē norādiet arī to, cik izdevīgi jūsu partnerim ir izmantot EDI un kas notiks, ja jūsu partneris neievēros jūsu nosacījumus.
6. Vienojieties ar partneriem par noteiktu EDI uzsākšanas termiņu
Informējot savus partnerus par pāreju uz EDI, vienmēr nosakiet precīzu un reālu termiņu. Konkrēts datums, nu kura jūs sagaidāt, ka partneri uzsāks EDI ar jums. Ņemiet vērā, ka var paiet laiks, kamēr partneri izveido savienojumu, pat ja viņi jau izmanto EDI. Ja EDI viņiem ir jaunums, tas prasīs vairāk laika un sastarpējas komunikācijas.
Nevajag uzsākšanas termiņu virzīt pārāk tālu nākotnē. Pieredze rāda, ka arī šeit ir spēkā “studenta sindroms” – pat ar iepriekš zināmu termiņu, darbība tiks uzsākta pēdējā brīdī.
Jo vairāk EDI partneru, jo lielāka vērtība
Mūsu pētījumi liecina, ka klienti, kuriem ir vairāk EDI partneru, ir apmierinātāki, jo viņi saņem lielāku ieguvumu no EDI pakalpojuma. Uzsākot elektronisko dokumentu apmaiņu ar jebkuru partneri, jūs ietaupāt laiku un naudu. Un jo vairāk šādu partneru jums būs, jo vairāk laika un naudas jūs ietaupīsiet.
Sazinieties ar mums un sāciet piesaistīt savus partnerus!