Telema iegādājas Latvijas tirdzniecības automatizācijas risinājumu eAgent

Jaunumi

Telema iegādājas Latvijas tirdzniecības automatizācijas risinājumu eAgent

2018. gada decembrī Telema kļūst par pārdošanas un tirdzniecības automatizācijas risinājuma eAgent pārvaldoša uzņēmuma eAgent E-PASAULE SIA īpašnieku. Risinājumu eAgent pazīst un izmanto vairāk nekā 500 tirdzniecības pārstāvji no 65 lielajiem starptautiskajiem tirdzniecības un izplatīšanas uzņēmumiem Baltijā.

eAgent ir Android OS balstīts universāls risinājums, kas automatizē uzdevumus dažādu veidu mobilajiem darbiniekiem – tirdzniecības aģentiem, merčendaizeriem, remonta tehniķiem – kas bieži apmeklē klientus. Apmeklējumu rezultāts tiek nekavējoties nodots serverim un / vai grāmatvedības sistēmai. eAgent aplikācija izmanto visas NFC, QR, svītrkodu skenera un kameras priekšrocības. Risinājums darbojas gan tiešsaistē, gan bezsaistē.

Telema AS direktore Hele Hammere uzskata, ka jaunais produkts lieliski papildina Telema piegādes ķēdes IT risinājumu klāstu. “Apvienojot eAgent attīstības un atbalsta komandas stiprās puses ar Telema zināšanām un pieredzi, mēs nākotnē varam nodrošināt mūsu klientiem vēl labākus risinājumus un pakalpojumus,” Hammere piebilst.

“Mēs ar Telema esam sadarbojušies jau vairāk nekā 10 gadus, nodrošinot EDI pakalpojumus mūsu kopīgajiem klientiem,” skaidro Stass Bervjačonoks, SIA “E-PASAULE” direktors. “Mēs ticam, ka eAgent risinājums lieliski iederas Telema pakalpojumu klāstā. E-Pasaule tagad var koncentrēties saviem biznesa pamatvirzieniem – IFS Applications ieviešanai un banku risinājumu attīstīšanai.”

Telema piedāvā ne tikai elektronisko dokumentu aprites iespējas, bet arī vairākus vērtīgus pakalpojumus, tai skaitā tirdzniecības automatizācijas risinājumus. Telema tīmeklī darbojas vairak kā 4400 veikali un 1200 piegādātaji, kas ik gadu veic vairāk kā 16 miljonu dokumentu apmaiņu. Lielākā daļa klientu ir no Baltijas valstīm, bet ir arī no Zviedrijas, Polijas, Vācijas un Austrālijas, kopā no 35 valstīm.