Telema PDS (preču datu sinhronizācija) – bieži uzdotie jautājumi

Produktu Dati

Telema PDS (preču datu sinhronizācija) – bieži uzdotie jautājumi

Kā notiek preču datu importēšana Telema PDS risinājumā?

Ja jūsu sistēmā jau ir izveidota preču datubāze, iesakām izmantot vienu no diviem preču datu importa veidiem. Pirmais – datu imports no uzņēmuma resursu pārvaldības vai uzskaites sistēmas. Otrs variants – datu ielāde, izmantojot .xls, .csv vai cita veida dokumentu starpniecību. 

Trešais risinājums ir manuāla preču datu ievade caur Telema PDS lietotāju saskarni. Šis variants piemērotāks, ja sistēmā nepieciešams ievadīt pilnīgi jaunu preču informāciju.

 

Kā notiek datu apmaiņa starp uzņēmuma uzskaites sistēmu un Telema PDS?

Lai pilnvērtīgi izmantotu abu sistēmu funkcionalitāti, vēlams tās integrēt. Preču datus tad būs iespējams pārsūtīt abos virzienos – no ERP uz PDS un pretēji. Sistēmu integrācija ļauj elastīgi veidot un atjaunot preču datus tur, kur darbu plūsmā tas ir visērtāk.

 

Kur jāievada sākotnējie  preču dati – uzņēmuma uzskaites sistēmā (ERP) vai PDS?

Telema PDS sniedz plašākas iespējas produktu datu izveidei un vairāk informācijas lauku, tādēļ iesakām jaunu produktu kartiņas veidot caur šo sistēmu. Šādā veidā jums arī nebūs nepieciešams izmantot Excel tabulu starpniecību.

 

Kuras mazumtirdzniecības ķēdes patreiz izmanto Telema PDS savienojumu?

Patreiz Telema PDS iespējota preču datu validācija un sortimenta tabulu eksports sadarbībā ar Rimi, Maxima, Coop, Selver un Prisma. Mēs pastāvīgi strādājam pie sadarbības loka paplašināšanas ar mērķi līdz 2021.gada beigām piedāvāt datu validāciju un eksporta formas uz visām Baltijas pārtikas un nepārtikas preču (FMCG) mazumtirdzniecības ķēdēm.

 

Kā Telema PDS spēs nodrošināt sortimenta eksporta formu atbilstību jaunākajām tirgotāju prasībām?

Telema strādā ciešā sadarbībā ar mazumtirdzniecības ķēdēm un saņem savlaicīgu informāciju par plānotajām izmaiņām tirgotāju datu pieprasījumos. Tas nodrošina, ka sortimenta tabulas un formas Telema PDS sistēmā vienmēr atbilst jaunākajām pasūtītāju prasībām.

 

Cik maksās Telema PDS izmantošana? 

Pakalpojuma maksa attieksies uz visiem uzņēmumiem, kas iegūst no preču datu sinhronizācijas – gan piegādātāji, gan pasūtītāji. PDS cena, līdzīgi kā citiem Telema risinājumiem, veidosies no maksas atbilstoši abonētajai funkcionalitātei un maksas par izmantoto datu apjomu jeb preču artikulu skaitu jūsu datu bāzē. 

 

Kad šis risinājums būs pieejams lietotājiem?

Telema PDS bāzes funkcionalitāte būs pieejama 2021.gada pirmajā kvartālā. Ja vēlaties izmēģināt risinājumu agrāk, lūdzu sazinieties ar savu Telema kontaktpersonu!