Jauna produktu informācijas platforma Baltijas ražotājiem. Demo vebinārs 29.aprīlī

Jaunumi, Produktu Dati

Jauna produktu informācijas platforma Baltijas ražotājiem. Demo vebinārs 29.aprīlī

2020. gadā Telema veica Baltijas mazumtirdzniecības piegādātāju pētījumu, apzinot vairāk kā 500 uzņēmumu. Mērķis bija izzināt procesus, kas atņem ražotājiem, izplatītājiem un vairumtirgotājiem laiku un kavē biznesa izaugsmi. Īpaši būtiski bija identificēt darbības, kas bieži atkārtojas, bet to pievienotā vērtība ir zema. 

Pētījums parādīja, ka 82% aptaujāto uzņēmēju vēlas veltīt mazāk laika un resursu produktu informācijas apstrādei. Mazumtirgotāji informāciju par sortimenta precēm pieprasa katrs savā formātā. Katra iesniegšanas reize saistās ar atkārtotu manuālu datu pārrakstīšanu, meklējot informāciju gan epastos, gan uzskaites sistēmās un iepriekšējos dokumentos.

Pasaulē produktu informācijas pārvaldības risinājumi ir neatņemama preču tirdzniecības daļa, bet Latvijā un pārējās Baltijas valstīs tie vēl nav guvuši popularitāti augstas resursu ietilpības un ieviešanas izmaksu dēļ. Telema izstrādājusi jaunu produktu informācijas pārvaldības platformu, kas risina šo problēmu Baltijas tirgus mērogam pielāgotā veidā.

Telema PDS sniedz mazumtirgotāju piegādātājiem iespēju gan uzglabāt visus produktu datus vienotā datu bāzē, gan droši, precīzi un bez liekām darbībām tos iesniegt tirgotāju pieprasītajos formātos.

Prīts Pommers, Telema PDS produkta vadītājs stāsta: 

“Mūsu pieredze rāda, ka produktu dati pa piegādes ķēdi var virzīties krietni efektīvāk, nekā patreiz. Jau pirmo trīs lietošanas mēnešu laikā uzņēmumi, kas ir ieviesuši jauno risinājumu, ir par 42% paātrinājuši informācijas apmaiņas ātrumu ar saviem sadarbības partneriem. 

Tātad veikali precīzus un pārbaudītus preču datus saņem divas reizes ātrāk. Tas ļauj arī raitāk uzsākt jaunu produktu tirdzniecību un paplašināt noieta kanālus.”

Telema PDS platforma darbojas kā saikne starp piegādātāju un mazumtirgotāju, vienuviet apkopojot visu pārdošanai nepieciešamo informāciju. Vienu reizi izveidojot produkta kartīti, to ar pāris klikšķiem ir iespējams pielāgot katra mazumtirgotāja informācijas pieprasījuma tabulai un kopīgot ar tiem.

Uzņēmumiem, kas iesaistīti tirdzniecības procesos un ikdienā pārvalda vairākus desmitus, simtus vai tūkstošus lielu produktu sortimentu, preču datu pārvaldība ir ilgtermiņa nepieciešamība, kas pasargās no ieguldījumiem ERP programmatūras paplašināšanā tādos virzienos, kam uzskaites sistēmas nav paredzētas. 

“Spēja ne tikai atrast, bet arī ieviest gudrus risinājumus ir tas, kas mūsu uzņēmējiem var dot priekšrocības e-komercijas sacensībās – gan Baltijā, gan citos tirgos. Priecājamies, ka mūsu jaunākais produkts Telema PDS tiek palaists īstajā laikā, lai palīdzētu tirdzniecībā iesaistīto uzņēmumu digitalizācijas ceļā”, 

norāda Hele Hammera, Telema izpilddirektore.

 

29.aprīlī plkst. 16:00 aicinām uz Telema PDS iepazīstināšanas vebināru un demo.

Stundu ilgajā pasākumā uzzināsiet:
– Kādas ir preču datu pārvaldības tendences pasaulē un Baltijā
– Kā izveidot un pārvaldīt mūsdienīgu produktu datu bāzi
– Kā izskatās Telema jaunais produktu datu sinhronizācijas rīks
– Kāda ir Telema PDS lietotāju pieredze un ieguvumi